Re: Podziękowanie dla wszystkich :D

Autor: X-Man <kawasaki750_at_wytnijo2.pl>
Data: Sun, 24 Jun 2012 23:55:43 +0100

"BAREK" <barek_at_plusnet.pl> wrote in message news:4fe71057$1_at_news.home.net.pl...
> A najlepiej jakby była to gwarancja typu NBD, czyli zgłaszasz awarię i
> następnego dnia roboczego przyjeżdża do Ciebie Pan i ma sprzęt na miejscu
> naprawić. Nic nigdzie nie musisz wozić ani wysyłać.
> Dell robi przyzwoite zestawy, ale to wsparcie posprzedażne, to bardzo ważna
> rzecz, oczywiście nikt nie daje tego za darmo.
> Jeśli planujesz używanie komputera przez kilka lat, to długa gwarancja i
> wsparcie jest bardzo ważne.
> Jest jeszcze jedna istotna rzecz;
> kupując sprzęt markowy;MAC-a, Della, Fujitsu-Siemens itd;

no z tym FS to żeś pojechał teraz jak dla mnie to jakością (laptopy
przynajmniej)zbliżone do Medionów itp. badziewia jedynie serie biznesowe się
jakoś trzymały. W PCetach FS widziałem wielokrotnie napuchnięte kondensatory na
płycie głównej ogólnie nie stawiał bym tego na równi z Dellem czy Apple bo
jakościowo to przepaść poza nielicznymi wyjątkami.

Pzdr
Piotrek