Re: Jakie PDA z Windows Mobile?

Autor: Funka <Fun_at_for.com>
Data: Sat, 23 Jun 2012 19:56:14 +0200

> 1. Spytał bym na odpowiedniej grupie, np. p.c.s.palmtop
Spróbuję i tam zapytać, ale grupę pl.comp.pecet po prostu lubię,
a chyba nie jest to pytanie zupełnie niepasujące do tej grupy.

> 2. Pytając sprecyzował swoje oczekiwania lub przynajmniej
> do czego ma służyć.
Ma służyć głównie do korzystania z programu Super Memo.

> Prywatnie doradzał bym jakiś kombajn z telefonem i GPSem
> jeśli będzie przydatny.
Mam nawigację, z której jestem bardzo zadowolona, ale niestety
pracuje pod Windows CE.
Z telefonem mogłoby być, ale niekoniecznie. Z mojej obecnej
komórki, działającej pod Symbianem, też jestem zadowolona.

Generalnie decydujące jest dla mnie to czy dany sprzęt dobrze
obsługuje funkcje, na których mnie zależy. To czy jest najnowszy
ma dla mnie drugorzędne znaczenie.
Gromadzenie funkcji w jednym urządzeniu (komórka, GPS, itd)
ma swoje zalety, ale także wady. Nie chcę tego tu rozwijać, bo
nie o to tu chodzi.

Liczę na to, że bywalcy tej grupy używają lub używali PDA
pracujące pod Windows Mobile i coś mi doradzą.

Pozdrawiam
Funka