Re: Tania drukarka laserowa do domu

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 19:30:57 +0200

Użytkownik "omega_fan" <oommff_at_nospam.com> napisał w wiadomości
> Witam,
> jaki laser czarno-biały polecacie do użytku domowego (okazjonalne
> wydruki kilku stron)? Ważna jest cena zakupu drukarki (bardziej) i cena
> tonera (mniej), chociaż jeden pewnie starczy na 2 lata.
> Miałem Samsunga ML-1610 ale odmówił dalszej współpracy.

Kuzynka tłukła Brothera DCP-7030.
Toner się tylko dosypuje, nie ma "czipa". Tłukło to mnóstwo wydruków,
resetowałem bęben 3 czy 4 razy (liczą na jakieś 12tyś stron, więc jakieś 40k
wydrukowała). Poszła na bok tylko dlatego, że dostała Samsunga który ma
jeszcze FAX No ale chipy są.

Poszukaj wersji może bez skanera jak nie potrzebujesz i tyle :) (nie wiem,
HL-2130? te same dokładnie tonery używa)

Proponowany powyżej HPLJ 6L to pomyłka w tych czasach. Mam HPLJ 6P w domu.
Ilość stron na minutę nie powala. A jak drukować PDF to koszmar straszny - 2
strony na minutę (ma dołożone 16MB pamięci i to nic nie daje). Poza tym
niewiele PC ma teraz port równoległy.
Jak całkiem zdechnie nowy będzię właśnie Brother z LAN'em czyli DCP-7065DN
(6P chodzi mi po dedykowanym print serwerze).

Pozdrawiam.

--
Irokez