Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 09:37:40 -0700 (PDT)

On 22 Cze, 18:01, rs <no.addr..._at_no.spam.pl> wrote:

> czytales "singularity is near". idziemy w tym kierunku i byc moze sie
> doczekamy. <rs>

Singularity is near? Nie wiem o co biega. Zaglądałem na Google i
wygląda na jakąś futurystykę. Isaaca Asimova to kojarzę film "I
Robot", ale to jest chyba SF, a nie futurystyka, tak?

Te teksty, które pisałem o naklejaniu piega, to współczesna medycyna,
oczywiście nie w Polsce. Ojciec mi ostatnio tłumaczył coś tam o
fantomowych kończynach po amputacji, że niby jak Ci obedną rękę to i
tak może Cię dalej napieprzać jak cholera. Czyli jest takie miejsce w
mózgu, niezależne od tego czy faktycznie masz rękę czy nie, które
jeżeli umiejętnie stymulować, to może Ci się wydawać, że masz albo nie
masz jakąś kończynę. Możesz na przykład leżeć płasko, ale odpowiednia
stymulacja elektryczna (o złożonym wzorcu) może symulować np. że
biegniesz itd. Chyba o to generalnie chodzi w ostatecznej wersji neta,
tak? Że będzie on ni więcej ni mniej, tylko Matrixem?

To na razie bajka, oczywiście :D

neo