Re: Tania drukarka laserowa do domu

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 14:13:43 +0200

W dniu 2012-06-22 11:44, omega_fan pisze:

> A jeżeli jest warunek konieczny, że musi być nowa?

Witam!
Po pierwsze - gdy kilka lat temu kupowałem kilka drukarek /HP 6P/ to
powiedział mnie fachowiec, żebym z serii "L" nie kupował.
Po drugie - "musi być nowa"??? Przecież dzisiaj człowiek rozsądny i
oszczędny nowych drukarek NIE KUPUJE!
Dawniej drukarki były robione solidnie i wytrzymywały długotrwałą
eksploatację. Dzisiaj produkowane mają się rozsypać natychmiast po
zakończeniu okresu gwarancji!!!

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl