Re: jaki ssd

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 22 Jun 2012 14:04:16 +0200

kamil nabazgrał(a):

> I ile tych dysków SSD zainstalowałes w serwerach dla CERNu i w komputerach
> dla instytucji państwowych?

W serwerach mało bo tam głównie SAS, a ty powiedz ime poszło SSD do British
Telecom i szpitali :)

> Strzelam na ślepo, że mniej niż ja mam ich w domowym sprzęcie. ;-)

A powiedz ile sprzedaliście w tym roku dysków SSD.

> Zobacz, to dokładnie to samo, co ja napisałem wczoraj.

Zobacz mojego posta z wczoraj o 12:45

Na szybko:

OCZ > szybkie ale awaryjne
Intel > bezawaryjne ale nie najszybsze, w większości modeli 5 lat gwarancji.
Samsung > szybkie i bezawaryjne

Reszta marek > ciężko powiedzieć bo mało się tego sprzedaje.