Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 08:21:41 +0200

Dnia 2012-06-22 00:29, *Tom01* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> No to co nie jest dziadostwo, skoro jedne z najlepszych notebooków się
> nie klasyfikują?

Ja bym się chciał dowiedzieć w czym niby nowy (a nawet poprzedni)
macbook pro i E6420 są podobne poza mocą i dobrym wyglądem? :)
Bo akurat takiego della mam służbowego i w przeciwieństwie do Szymona
(być może dlatego, że 80% czasu siedzi w stacji dokującej) mam o nim
dobre zdanie

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak