Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 07:51:57 +0200

Dnia 2012-06-22 00:15, *Tom01* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> Napisał Pan o wirusach i przytacza "dowody" w postaci linków do firm
> sprzedających oprogramowanie aktywirusowe. Manipulacja.

Znaczy, że jednak tych wirusów nie ma?
Moim zdaniem oczywiste jest, że firmy produkujące oprogramowanie
antywirusowe lobbują na swoja korzyść, ale twierdzenie, że wirusów nie
ma bo pisze o tym taka firma jest *kłamstwem*, bo doniesienia o wirusach
można znaleźć nawet na fanbojskich forach apple.
Dodatkowym smaczkiem jest to (co zresztą widać po Tobie), że fanboje
twardo twierdzą, że wirusów nie ma i nie maja żadnego antywira, co
pozwala tymże swobodnie buszować po ich systemie :) - niezauważenie, bo
czasy kiedy funkcja wirusa poza mnożeniem się było kasowanie plików i
wyświetlanie bzdurnych komunikatów dawno minęły.

> Napisał Pan że projekty Apple są sklejone z cudzych klocków. Dla Apple
> sprzet produkuje w całości Foconn. Kłamstwo.

Nie, to Foxcon właśnie składa te kawałki do kupy - bo rzeczywiście
Przemek nie powiedział prawdy pisząc, ze apple je składa :)

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l