Re: Skladam PeCeta :)

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 17:17:44 +0200

Dnia 21-06-2012 o 16:53 Remek napisał na pl.comp.pecet:

> Szkoda tego czytać.

> Obrazy były robione z Win 3.11, a Ty potrzebowałeś Win 7? Wypisywanie
> takich
> bredni powinno byc karane sądownie.

Remuś, czy to oznacza, że wyciągnąłeś mnie z KFa? :) Przecież ja wiem, że
poziom Twojej percepcja nie pozwala na zrozumienie prostych zdań, nie
mówiąc
już o minimum merytorycznej dyskusji z Tobą. Nawet nie będę się wysilał.

Po prostu, jak Ci szkoda to nie czytaj, a gdyby karano za wypisywanie
bredni to dawno dostałbyś co najmniej dożywocie :)

--
WiesłaW
Opera Mail