Re: Skladam PeCeta :)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 15:24:26 +0200

"Mr Misio" napisał:

> No to pojechales po producentach laptopów ;)

Ależ oni nie robią tej partycji "recovery" dla użytkowników, ino dla własnej
wygody

> Albo zrobia to sami albo syn sasiada.

Przypuszczam, że wątpię. To zadziwiające, jaką pomysłowość wykazują
użytkownicy w wyszukiwaniu lokalizacji dla swoich Niesłychanie Ważnych
Danych.

> Ale czasem jest to potrzebne.

Więc Ty trzymaj ten obraz. Jeśli się zdarzy ta wyjątkowa okazja, że trzeba
będzie orać po całości, będziesz mógł ją odpowiednio uczcić na koszt
zapraszajÄ…cych CiÄ™ serdecznie gospodarzy.

JoteR