jaki ssd

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 12:00:23 +0200

Witam

Wiem - miliony testów i artykułów na ten temat. Przeczytałem sporo
i niewiele się dowiedziałem. Zresztą ta gałąź rozwija się chyba dosyć
szybko i informacje sprzed kilku miesięcy nie są pewnie zbyt aktualne.

No i do rzeczy:

Jaki dysc SSD ? Nastawiłem się na 128GB (czy tam 120,115). Cena
max 650 ale wolałbym może do 600. Chciałbym z tego wyciągnąć
maksimum szybkości i niezawodności. Żadnych specjalistycznych
zastosowań - po prostu chciałbym poprawić sobie komform zwykłych,
codziennych czynności. SATA 6Gb nie mam ale nie zaszkodzi pewnie
gdyby dysk miał.

Myślałem już o agility 4, jakichś a-data, cholernie drogich intelach.
Tradycyjnie
o każdym można znaleźć coś pozytywnego jak i negatywnego. Z syntetycznych
testów niewiele wynika.

Jest ktoś w stanie coś zaproponować i odpowiedź uzasadnić ?

Na przykład czemu nie taki:
http://www.net-s.pl/index.php?id=3&c=981&g=240980&n=SSD-ADATA-XPG-SX900-128GB-SATA3-MLC-odcz-zap-550-520MBs-85K-IOPS-TRIMM&w=c ?

JakieÅ› dziwna seria Xtreme. Nie wiem tylko czemu niextreme mi wychodzÄ…
drożej.

lub ten agility

http://www.arest.pl/produkt/29449/SSD-OCZ-Agility-4-128-GB-2-5-SATA3-400-MB-s-300-MB-s-AGT4-25SAT3-128G/wlasciwosci