Re: Pecet składak dla laika?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed, 20 Jun 2012 19:33:48 +0200

Dnia Wed, 20 Jun 2012 12:21:46 +0200, Chris napisał(a):

> Michal Kawecki nabazgrał(a):

> Do tego najkrótszą bo tylko 1 rok ... hahahaha nie mowiąc o tym że

1 rok - tak, to była przykra niespodzianka. Ale ZTCP dotyczy to tylko
dysków niskobudżetowych. W pozostałych przypadkach chyba utrzymano
standardową 3- i 5-letnią gwarancję. Choć pewności nie mam, bo ostatnio
kupuję takie dyski wraz ze sprzętem np. od Della i tam mam gwarancję
taką jak na cały zestaw.

> wymieniając dysk na nowy/ponaprawowy gwarancja nie jest przedłużana.

Zapłaciłeś za 5 lat gwarancji, nie za 10.

> SSD nie jest na backupy tylko jako główny szybki dysk systemowy a kopie
> ważnych danych trzyma się na dyskach spiętych w RAID-a

Nie zauważyłem, aby ktokolwiek tutaj proponował już autorowi wątku zakup
SSD i dwóch dysków pod RAID. Ale może nie czytałem wszystkich postów.

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/