Re: Czy jest przejściówka zasilania do SATA?

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Wed, 20 Jun 2012 14:05:56 +0200

Dnia 18-06-2012 o 16:08 Radosław Sokół napisał na pl.comp.pecet:

> Nie.

To w końcu tak, czy nie? ... bo się pogubiłem :)

> Napędy ATA używały 12 V i 5 V, napędy SATA -- 5 V i 3.3 V.
> Typowa, tania przejściówka dostarcza wyłącznie 5 V. Ale wiele
> napędów nie potrzebuje w ogóle 3.3 V do szczęścia i działa na
> samym 5 V.

Radku, napędy SATA (przynajmniej takie, które można podłączyć do Tagana
- nie slim) w dalszym ciągu używają napięcia 12V i nie spotkałem aż tak
taniej przejściówki z molexa na SATA w której nie byłoby żółtej żyły.
Nie ma nietypowych drogich przejściówek z czteropinowego molexa z 3,3V,
ponieważ to złącze takiego napięcia nie posiada!
Najprawdopodobniej producenci, właśnie z tego powodu nie wdrażają do
swoich napędów napięcia 3,3V - zgodnego ze specyfikacją zasilania SATA.
Popraw mnie proszę, jeśli się mylę.

--
WiesłaW
Opera Mail