Re: Skladam PeCeta :)

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue, 19 Jun 2012 18:03:38 +0100

Dnia 19.6.2012, Mr Misio napisał(a):

> No to się pochwaliłem ;)
>
> Ale przychodze tu zapolowac ;) A nie przechwalac sie. Skladam PC dla
> znajomych z innego miasta. LEwizny totalne jesli chodzi o komputery.
> Zloze, no problem, poinstaluje system (win7) oraz najprzydatniejsze
> programy i... No i potrzebuje porady...
>
> JAk zrobić potem taki backup, najlepiej na DVD(niekoniecznie jednym),
> żeby w razie co jak zapadnie decyzja "trza to reinstalnac" to w miare
> prosto po wlozeniu plyty wszystko wroci do etapu, ktory zostawie (teraz,
> po zainstalowaniu wszystkiego).

> [...]

Nie wiem jak inni producenci, ale Gigabyte ma dla Twoich znajomych
przydatną funkcję - Xpress-Recovery.
http://www.gigabyte.com/webpage/21/Xpress-Recovery2.html
O tej akurat wiem, bo moja MB oferuje i z ciekawości testowałem.
Sprawdź, inni producenci pewnie też oferują coś podobnego.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/