Re: Pecet składak dla laika?

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Tue, 19 Jun 2012 08:16:21 -0700 (PDT)

On 14 Cze, 16:32, Jacek <a..._at_ola.pl> wrote:
> Dnia Tue, 19 Jun 2012 09:52:04 +0200, Remek napisa (a):

> Brawo! To w a nie brednie skierowane do autora w tku, kt ry chce 32GB RAM,
> bo chce zacz uczy si pisania makr w Excelu.
>
> Czytaj wszystkie w tki, je eli chcesz uczestniczy w _dyskusji_!

No dobra, niech Wam wszystkim będzie. Mam zamiar nauczyć się kilku
języków programowania. Znam trochę Pascala i C++, ale sądzę, że
ostatecznie to będzie Java, Assembler i może coś z ... Prologa albo
Lispa.

Gra? Po cholerę miałem to gadać? Zeby januszka jeszcze bardziej
spienić.

I tak jestem kułakiem, bo mój stary chce mi kupić kompa za 5 kafli.

Pomyślałem że i od tego będę miał w cholerę wrogów i się nie
pomyliłem.

Spoko. Nie mam nikomu za złe. Taki jest ten Matrix. Możemy to zmienić,
ale tylko razem i jeżeli wszyscy będą chcieli.

http://www.youtube.com/watch?v=aqLoHu67jh4

Teraz wszystko gra?

neo :D