Re: archiwa (bylo: Re: Napęd dvd nie działa)

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue, 19 Jun 2012 13:41:17 +0100

On 19/06/2012 12:30, RadoslawF wrote:

> Pewnej grupie wydaje się że istnieją cudowne nośniki odporne na
> wieki i przypadki losowe, które można nagrać włożyć do szafy i
> zapomnieć na lata bo "z archiwum korzysta sie raz na pare lat".

Są na świecie dwa rodzaje ludzi. Ci, którzy robią kopie zapasowe i ci,
którzy nauczą się je robić. ;-)

Odwiedził mnie w pracy kolega z pytaniem, jaki dysk USB polecam bo żona
swój już zapełniła. Okazuje się, że trzymają na nim zdjęcia, jakieś 6
lat życia ich dziecka udokumentowane na dysku USB walającym się po
biurku. Zrobił wielkie oczy kiedy zasugerowałem, że dyski czasem się psują.

--
Pozdrawiam,
Kamil