Re: router athlon xp 2600+ vs. atom D2500 - wydajność?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue, 19 Jun 2012 11:36:16 +0200

W dniu 2012-06-18 10:18, RD pisze:

> Informacji:-), czy nie ma problemów sprzęt=>dystrybucja, np. przy
> jajku dystrybucyjnym. Plug-n-play?
Z linuksami "prawdziwymi" nigdy nie miałem problemów.

Problemy występują (u mnie! w sieci mało info o tym błędzie, jak już
ktoś pyta to ludzie przeważnie piszą "u mnie działa") niestety z VMware
ESXi, 4.x mało, 5.0/5.1 dużo... Niestabilny system, czasem nawet podczas
wgrywania vmware z cd, "purpurowy ekran śmierci" itp. a czasem działa
kilka tygodni, z kilkoma VM hostowanymi, i ani razu siÄ™ nie wywali.
Sprawdzone na 4szt tych serwerów, z różnymi pamięciami, ustawieniami. Aż
w końcu znalazłem 5.0_U1_Mar_2012_ESXi_HD-USB-SDImgeInstlr_Z7550-00352
image, i na tym działa stabilnie od jakichś 2 miesięcy ;)