Re: Pecet składak dla laika?

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Mon, 18 Jun 2012 18:45:51 +0200

Dnia Mon, 18 Jun 2012 16:43:22 +0200, Remek napisał(a):

> Przeciesz potwiedzasz to co ja napisałem! Funkcja to inaczej procedura. Tych
> nazw można uzywać zamiennie. Nie bardzo Cię rozumiem. API jest zdefiniowane
> w C??? Advanced Programing Interface - rozbudowany interfej programistyczny.
> Opracowany przez M$ i nie dotyczy jakoś sczególnie żadnego języka
> programowania. Wypowiadasz się jak człowiek, który wie że dzwonią, ale nie
> wie w którym kościele.
>
> Remek

A makro, to inaczej i procedura i też funkcja.:)
A program, to po prostu zbiór procedur, funkcji i makr, które sa
równoważne, więc program, to program.:)
Język, to zbiór wyrazów, a że zdania zbudowane są z wyrazów, to mowa, jest
mową...
Jeżeli dalej upierasz się w swojej niewiedzy, to albo poczytaj, albo załóż
nowe konto, no chyba, że nie przeszkadza Ci błazenada.