Re: Ultrabook do 1000 USD, bardzo proszÄ™ o Waszetypy

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: 18 Jun 2012 13:10:21 +0100

Radosław Sokół napisa?(a):

> Dowolny dzisiaj kupiony komputer ma szansę być użytecznym
> przez najbliższych pięć lat, a dzisiejszy dobry zestaw za
> 10 lat może dalej spełniać swoją funkcję.

Nie możesz tego wiedzieć. Ja też nie mogę dlatego dokonałem porównania w
tył.

ps. Co do 128kb RAM - akurat miałem pod ręką fakturę kompa, kupionego w
1997 roku, który aż tyle jej miał. Ale to oczywiście nie jedyne źródło
wiedzy, vide: http://pokazywarka.pl/900c1t-2/

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"