Re: Napęd dvd nie działa

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Mon, 18 Jun 2012 13:07:06 +0200

W dniu 2012-06-12 09:50, ZS pisze:
> Co za bzdury. Napęd na 2-3 lata? Raczej na 23, o ile nie używasz
>>
> To też prawda:) Ja dvd używam może raz na 2 tygodnie i to tylko jak gdzieś
> zapodzieję płytę do instalacji windowsa:) Przy pendrivach 16gb za 30zł a za
> 10zł 4gb to płyt praktycznie się nie używa, nawet do archiwizacji taniej
> kupić dysk wymienny + kopie na dysku lokalnym lub drugim komputerze.

O, ten watek mnie zainteresowal. Teoretycznie jak trwale sa pendrive'y?
Ile czasu powinien taki dzialac lezac w szufladzie? Plyty DVD sie
niszcza, dyski twarde sie rozmagnesowuja, a co z pendrive'ami? Czy sa
bezpieczniejszym rodzajem backupow niz DVD? A moze karty pamieci takie
jak w aparatach?

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/