Re: Pecet składak dla laika?

Autor: xixo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Mon, 18 Jun 2012 02:41:51 -0700 (PDT)

On 18 Cze, 12:23, januszek <janus..._at_polska.irc.pl> wrote:
> xixo napisa?(a):
>
> [...]
>
> I w jaki sposób chcesz taką ilość ramu wykorzystać? ;) Testując w kółko?
> ;P

No dobrze, ciągniesz mnie za język i ciągniesz, aż wreszcie Ci się
udało.

Robię projekt filozoficzno-socjologiczny. Chcę napisać softowego
drona, który będzie latał po grupach dyskusyjnych i wyszukiwał ludzi,
którzy mieli nieszczęśliwe dzieciństwo i ich stawiał do pionu (robił z
nich dobrych obywateli, ale jednocześnie dobrych, życzliwych i wolnych
ludzi - to wszystko opierając się na pracach Janusza Korczaka). Pasi
Ci ta wersja?

Potrzebuję do tego full ramu, ok? Przyjmij sobie tak ;D

http://dziecisawazne.pl/apel-twojego-dziecka-janusz-korczak/

Trzeba te zasady przerobić na softa i go puścić do netu.

Git?

A teraz mi powiedz ile warto zapłacić za takie pudło jak teraz
potrzebuję i ile można byłoby stargować.

No i oczywiście sorry, że mam ojca lekarza i zamiast sprzedawać w
McDonaldzie mogę czytać książki i pisać leczące ludzi drony ;D

Cool?

xixo