Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Mon, 18 Jun 2012 10:26:57 +0200

m nabazgrał(a):

> Że niby ja jestem naganiaczem z Komputronika czy Chris?

No właśnie nie rozumiem co on pisze ... może jakiś sprecjalny słownik jest
potrzebny do tego .. :)

> Reasumując, nie wiadomo jaki sklep by był lepszy zamiast Komputronika,

Mnie to zastanawia w jaki sposób zastraszyli biednego romeczka że ma kupić u
nich a nie wybrać inny sklep gdzie ten sam towar jest 2 x taniej ...
"zastrzelimy twojego psa", "do twojego akwarium wrzucimy grzałkę", "kota
przerobimy na kebaba" ?? bo jakieś logiczne wytłumaczenie głupoty musi być
skoro płaci 2 x drożej a potem wylewa swoje żale w internecie jak to go
oszukali we sklepie.