Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?

Autor: Remek <nospam_at_gmail.com>
Data: Mon, 18 Jun 2012 09:36:47 +0200

Użytkownik "Chris" napisał:

> Zostaw trolla w spokoju, szkoda klawiatury, z takimi nie ma co rozmawaić.

Naganiacz oszustów i naciągaczy z Komputronika? To najgorszy gatunek łobuzów
wyznających zasadę, że owieczki trzeba strzyc. Napisałem o własnych
doświadczeniach. Zapłaciłem 840,- zł za monitor, który gdzie indziej
kosztował 400 parę zł. To jest trollowanie??? A sklepów nikomu szukał nie
będę. To juz byłaby przesada. Spadaj na drzewo.

Remek