Re: Przywieszanie się laptopa

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 17 Jun 2012 11:25:32 +0200

<adaxis01_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał:

> nie jestem biegły w kompach,

Tym bardziej szkoda słonecznego weekendu na użeranie się ze służbowym, jak
rozumiem, laptopem. Może ja jakiś niedzisiejszy jezdem, ale za tzw. "moich
czasów" taka maszyna lądowała na biurku firmowego admina czy któregoś z jego
pomagierów i "róbta co chceta, ale to ma działać, za to wam płacą". Jeśli
nie jesteś tego w stanie sam wyegzekwować, męcz swojego przełożonego, niech
on interweniuje.

> co może być, jeśli w trybie normalnym muli niemiłosiernie dysk

A ten dysk w jakim trybie pracuje? Winda nie przestawiła go przypadkiem w
tryb PIO?

> Dlaczego uważacie, że to dysk uszkodzony?

Bo to grupa sprzętowa jest. I ja jestem przekonany, że jego wymiana wraz z
postawieniem na nowo systemu (lub odtworzeniem go z obrazu) radykalnie
uzdrowiłaby sytuację.

JoteR