Re: dysk twardy 2.5 jako 3.5 (SATA)

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sat, 16 Jun 2012 14:17:48 +0200

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:jrhpuv$65q$1_at_inews.gazeta.pl...
> "Irokez" 4fdc2edf$0$1216$65785112_at_news.neostrada.pl
> Raczej niemetale nie są przewodnikami ciepła. :)
> Raczej należałoby wykorzystać radiator aluminiowy.

2,5" 5400 nie grzeje się tak bardzo (patrz dyski USB), ale do 7200 to raczej
przydało by się.

> No i te dziurki do chassis trzeba by jakoś nagwintować. :)
> Pleksa (poliwęglan?) raczej odpada.

> IMO miejsca w obudowie 3.5" calowego dysku jest dostatecznie dużo.

Średnica talerza jest mniejsza niż długość dysku 2,5". Potem zaczynają się
różne dziwne odlewy, nadlewy na mechanizmy głowic, elektromagnesów, zamków
do parkowania głowic itp, że ot tak to on sobie tam niestety ale nie
wejdzie. A raczej mało kto ma frezarkę, bo bawić się ręcznie to ja bym
podziękował jednak i przykręcił na dwie śrubki (co wykonałem) lub kupił
adapter gotowy.

--
Irokez