Re: P³yta ES-676B

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 15 Jun 2012 23:48:13 +0200

"Marek" napisa³:

>> Jest za to na elektrodzie:
>> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1336453&mark=topic&sid=6c1f4bc3eeb31223b4b5f3660fa5d83b
>
> S± tylko posty z 2009 r

Nieprawda, ostatnie posty s± z 2010 r., co i tak nie ma znaczenia, gdy¿
p³yta jest z pewno¶ci± o wieeele starsza.

> jest co prawda link do specyfikacji

W ostatnim po¶cie jest za³±cznik z pedeefami do wymienionej p³yty (o ile nie
ze³gali), jeno trzeba siê zalogowaæ. Je¶li nie masz na elektrodzie konta, to
gor±co radzê je za³o¿yæ, przydaje siê w wielu sytuacjach.

> no kurcze inne p³yty maj± opisane co jak a ta p³yta nie ma nic przy pinach
> co gdzie powtykaæ guziki, diody zasilania, diody HDD...

No dobra, wystawiam te pedeefyna Sendspace, mam nadziejê, ¿e bêd± pomocne.
http://www.sendspace.pl/file/736059bd449b400b15a3ab8/676benglish

JoteR