Re: 23/24'', TN/IPS do ~750zł - Monitor do pracy biurowej, internetu i filmów

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri, 15 Jun 2012 13:21:12 +0200

On Thu, 14 Jun 2012, Chris wrote:

> MK nabazgrał(a):

> IMHO nie warto.
>
> Ja bym pomyślał nad takim, w cenie się zmieścisz.
>
> MONITOR BENQ LED 24" GW2450HM

  Hm...:
http://www.benq.com/product/monitor/gw2450hm/specifications

  Producent ujawnia, że obudowa jest błyszczaca.
  Ale o matrycy nic nie wspomina.
  Jak rozumiem, użyszkodnikowi może przeszkadzać błyszczaca
obudowa, ale nie błyszczacy ekran. Ciekawostka ;)
(BTW: ktos wie, czy toto jest błyszczace czy matowe,
wyłacznie dla mojej ciekawosci?)

  Przy okazji.
  Pytajac w poscie obok o używany miałem na mysli jeszcze jeden
ficzer: 1920x1200 "do pracy" jednak jest istotnie większy,
niż 1920x1080

pzdr, Gotfryd