Re: Jaką płytę główną?

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Fri, 15 Jun 2012 12:07:44 +0200

Użytkownik "Santana" <santana_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Tym ATX bardzo mocno ograniczasz sobie wybór. Już 4 banki w obecnych
> płytach ograniczają wybór, a pełny ATX to już spora rzadkość. Tak z
> ciekawości, po co Ci pełny ATX?
> No i byłoby fajnie jakbyś jednak określił jaki socet Cie interesuje :)
> Ewentualnie, jeśli nie ogarniasz socetów, napisz jakiego proca planujesz
> ;)

Musi być ATX, aby pasowała do obudowy, dobre ubudowy nie są najtańsze a mam
Chieftec LBX-01B-B-B-400. Muszą być przynajmniej 4 banki do rozbudowy.
Socket to może AM3, mam Athlona a to byłoby dla jego następcy, choć tu nie
jestem zdecydowany, może warto przejść na Intela - jak ma się cena Inteli
dla podobnej wydajności? Czy gdy są AM3 to sockety AM2 są przestarzałe?
Pamięci DDR3.