Re: Drukarka Brother DCP-J315W problem

Autor: Animka <to.nie.ja_at_wp.pl>
Data: Fri, 15 Jun 2012 00:02:18 +0200

> Podejrzewam że głowica się zapowietrzyła lub zatkała

Też tak z moją drukarką było ostatnio i przeprowadzałam czyszczenie parę
razy. Myślałam, że będę musiała kasety z tuszem wymienić na nowe, bo
tusz się kończy. Po paru razach drukarka wydrukowała poprawnie bez
żadnych pustych pól. Wiele zdjęć jeszcze wydrukowałam oraz pisemka.
Oczywiście jak na dzień dzisiejszy drukarka dalej drukuje. Tusze z
Allegro (kupiłam jakiś czas temu 10 szt. u sprzedawcy, który miał dużo
pozytywnych komentarzy).
  Po czyszczeniu tuszy drukarka pyta, czy wydruk (osobno czarny i osobno
kolor) ok. Jak ok naciśnij 1, jak nie to naciśnij 2. Jak 2 to drukarka
ponownie czyści. Czytaj komunikaty.

--
animka