Re: wielka prosba: laptop (z komputronik), czy wart swojej ceny?

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Thu, 14 Jun 2012 23:26:15 +0200

W dniu 14.06.2012 21:01, Remek pisze:

> Przestań męczyć jak dziecko. Jeśli chcesz znaleźć opinie o firmach/sklepach
> komputerowych wejdź na Googla i spytaj.

No super rada. Zamiast pracować będę siedział i dniami czytał opinie o
innych sklepach.

Piszesz tak jakby tych innych sklepów było w sumie 3 :).
'
> Wiesz jak sie nim posługiwać? Ja
> radzę omijać Koputronik szerokim łukiem i to wszystko.

Omijanie ma to do siebie, że trzeba coś znaleźć w zamian. Jak dotąd, w
mojej okolicy nie zauważyłem konkurencji w której miałbym lepiej.

> Dla mnie EOT.

Ta, ponarzekać to potrafi. Ale jak proszę o jakąś konstruktywność
krytyki - to EOT.

p. m.