On 14/06/2012 20:32, nom wrote:
>
> UĹźytkownik "Chris" <spam_at_spam.net> napisaĹ w wiadomoĹci
> news:jrc1th$dqa$1_at_inews.gazeta.pl...
>> DokĹadnie, do tego moĹźna dokupiÄ gwarancjÄ 3Y gdzie HP przyjedzie i
>> rozwiÄ
Ĺźe problem w max 12/24h (zaleĹźy od pakietu) a nie bujaÄ siÄ ze
>> skĹadakiem i czekaÄ 2-3 tyg. na wymianÄ albo naprawÄ podzespoĹu.
>
> To zaleĹźy jak siÄ dogadasz ze sklepem, w ktĂłrym siÄ zaopatrujesz. :-)
Praktycznie kaĹźdy desktop ma juĹź NBD - w HP wystarczy zgĹosiÄ
i na nastÄpny dzieĹ sÄ
czÄĹci, albo serwisant (DELL to samo).
W przypadku serwerĂłw podstawa mnieÄ NBD - mam klientĂłw z SLA 6h
a kilku z 2h.
-- Dominik Siedlak (bachus) bachus(at)post(dot)peelReceived on Thu 14 Jun 2012 - 23:00:04 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 14 Jun 2012 - 23:51:01 MET DST