Re: HP Pro 3405 - nie polecam

Autor: DooMiniK <bachus_at_post.pl>
Data: Thu, 14 Jun 2012 21:56:36 +0100
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Message-ID: <4fda5006$1@news.home.net.pl>

On 14/06/2012 20:32, nom wrote:
>
> Użytkownik "Chris" <spam_at_spam.net> napisał w wiadomości
> news:jrc1th$dqa$1_at_inews.gazeta.pl...
>> Dokładnie, do tego można dokupić gwarancję 3Y gdzie HP przyjedzie i
>> rozwiąże problem w max 12/24h (zależy od pakietu) a nie bujać się ze
>> składakiem i czekać 2-3 tyg. na wymianę albo naprawę podzespołu.
>
> To zależy jak się dogadasz ze sklepem, w którym się zaopatrujesz. :-)

Praktycznie każdy desktop ma już NBD - w HP wystarczy zgłosić
i na następny dzień są części, albo serwisant (DELL to samo).
W przypadku serwerów podstawa mnieć NBD - mam klientów z SLA 6h
a kilku z 2h.

-- 
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel
Received on Thu 14 Jun 2012 - 23:00:04 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 14 Jun 2012 - 23:51:01 MET DST