Re: Drukarka Brother DCP-J315W problem

Autor: Pan Piskorz <piskorz1_at_buziaczek.pl>
Data: Thu, 14 Jun 2012 19:34:51 +0200

W dniu 2012-06-13 22:01, Piotr C. pisze:
> i brałem zamienniki, z dobrym skutkiem.

Kup sobie zestaw pojemników wiecznych z czipami samoresetującymi się.
Zwykle w zestawie zwykle jest też płyn do czyszczenia. Mi w epsonie taki
płyn pomógł, uratowałem kilka miesięcy nie używaną drukarkę z pustym
pojemnikiem, kiedy myślałem, że dla niej już ratunku nie ma.

Trik na tym polega, że w drukarkach piezo tusz w zamiennikach zdaje się
być nieco gorszej jakości. Powoduje to zasychanie tuszu w dyszach i
zatykanie ich. Problem nie istnieje przy regularnym drukowaniu. Ja,
niestety, przypominam sobie, że mam drukarkę raz na kilka tygodni.
P.