Re: Który ultrabook polecacie?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Thu, 14 Jun 2012 14:26:14 +0200

radar nabazgrał(a):

> Ja mam dysk 500GB z USB 3.0 i wyciąga 105mbps; WARTO! Pomyśl jak szybko
> zrobisz backup większych danych...

Ja poszedłem troszkę inną drogą, mam tylko laptopa i do niego poszedł dysk
SSD a wszystkie dane mam podpięte na dysku zew. 2.5" do tego leży sobie
odpalany raz na jakiś czas dysk backupowy a poświęcenie paru godzin na backu
ważniejszych danych jakoś mnie nie rusza.

Z dysku 2.5" odpalam 90% aplikacji, gier, filmów puszczanych po sieci na BD
gdzie idzie na TV, do tej pory nic się nie zająkneło i śmiga czy to po kablu
czy po WiFi.

Oczywiście mowa o zwykłym użytkowym kompie/laptopie bo te co pracują na
siebie to już inna bajka i tam jako magazyn pracuje Qnap 4x2TB do tego sieć
juznormalan kablowa na gigabicie .