Re: Który ultrabook polecacie?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu, 14 Jun 2012 12:19:29 +0200

Dnia 2012-06-14, o godz. 11:54:24
"Chris" <spam_at_spam.net> napisał(a):

> W wyższej cenie nie jest żle naprawdę fajne laptopy (zwłaszcza seria
> ELITE) choć parę spraw mnie irytowało ale to już zależy od tego czego
> się wymaga. Do tego zauważyłem ostatnio że troszkę tego jednak pada,
> nie wiem czy HP zaniżyło jakość czy po prostu tyle się tego sprzedaje.

Ja zauważyłem że w HP jakość laptoków poleciała na łeb po przejęciu
Compaqa. Potem moda na ultratanie laptoki z merketu zrobiła swoje -
oszczędzają na czym się tylko da. Na szczęście wielu ludzi już
zauważyło że nie da rady dobrze i bardzo tanio. Za jakość i porządny
support trzeba zapłacić. I pomyśleć że mój 8-letni Acer z Celeron M
(wtedy bardzo niska półka) nadal służy trzeciemu już użyszkodnikowi. Po
doposażeniu w pamięć, większy dysk i WiFi którego nie miał. Nawet
bateria jeszcze te kilkadziesiąt minut trzyma. Wynik nieprawdopodobny
chyba dla jakiejkolwiek maszyny z supermarketu kupionej dziś.

Zdrówko