Re: Który ultrabook polecacie?

Autor: Dyletant <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Wed, 13 Jun 2012 23:31:57 -0700 (PDT)

On 14 Cze, 09:14, januszek <janus..._at_polska.irc.pl> wrote:
> Dyletant napisa?(a):

> Kup taki, ktory wyglada na najbardziej humanitarny ;)

http://www.kuzniewski.pl/k555,hp-envy.html?gclid=CNmn27yTzLACFUFG3wod1XnoWw

Nie wyglądają źle, co? Delikatne i nienarzucające się. Soniak jak dla
mnie trochę rzuca się w oczy. Najmniej by mi o to właśnie chodziło.

Chciałbym, żeby bujał gitara, ale żeby nie rzucał się w oczy.

Tylko nie mam pojęcia, czy i3 i5 i7, ile ramu to minimum itd.

Nie chcę się wpakować w coś co za 2 lata padnie. Jak Dellik mojego
kumpla, pochodził 2 latka i padł. Może to pech, ale na pewno nie o to
mi chodzi.

Chodzi mi o coś solidnego bez niespodzianej.

Możecie coś powiedzieć? Proszę Was.