Proszę uważać na HP Pro 3405 - nie polecam.
Dwie oddzielne czasowo dostawy, ogromne problemy sprzętowe...
1) niektóre maszyny mają problem z wiatrakami systemowymi (co
sygnalizuje bios przy starcie - czasem wentylatory nie kręcą
się, lub zasuwają na pełnych obrotach jak helikopter
HP przysłał:
- nowe wentylatory (nic nie dało)
- nowe płyty główne
2) artefakty na ekranie (zintegrowana grafika)
- HP przysłał nową MB
- sprawdziłem pamięci,
Dzisiaj był inżynier HP, zmienił MB (trzecia...), to samo. Zmienił
zasilacz: to samo. Poprosiłem o wymianę obudowy (prawie mnie wyśmiał,
ja widziałem juz przypadek, że zła obudowa/zły montaż MB w obudowie
powodoał problemy).
Na rozwiązanie problemów _jedno desktopa_ poświęciłem kilka godzin
(min. 2 wisząc na telefonie i przekonujac, że to nie jest zepsuty
monitor, że próbowałem VGA/DVI, różne monitory, linie zasilające).
Sprawa ciągnie się od 8 dni, więc ostatnecznie około 14stej wysłałem
aktualizację ticketa z grzeczną prośbą, że nie mogę już tracić
pieniądzy mojej firmy i proszę o kod DOA. Około 18stej kod otrzymałem,
jutro zaczynam procedurÄ™ wymiany komputera na nowy...
I teraz najlepsze. Osobnym ticketem zgłosiłem problemy z wiatrakami...
Przyjedzie inny inżynier dopiero jutro... jakby nie mógł za jednym
zamachem ten sam.
-- Dominik Siedlak (bachus) bachus(at)post(dot)peelReceived on Wed 13 Jun 2012 - 20:55:02 MET DST
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 13 Jun 2012 - 21:51:01 MET DST