Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Remek <nospam_at_gmail.com>
Data: Wed, 13 Jun 2012 13:57:40 +0200

Użytkownik "Michal Kawecki" napisał:

> Odtwarza ją w pamięci RAM ...

Z pierwszego Twojego posta zrozumiałem, że odtwarza tablice partycji
właściwego dysku i już miałem nadzieję na wskazanie wersji która to potrafi.
:)

> Jeśli taka partycja okaże się czytelna, to znaczy, że
> odtworzony rekord jest prawidłowy; zatem można go podejrzeć (we
> właściwościach partycji) i następnie użyć do odbudowania "prawdziwej"
> tablicy partycji na hdd.

Nie mam wątpliwośći, że Ty to potrafisz, ale "zwykły" śmiertelnik podanych
rekordów/sektorów nie da rady przeliczyć na dane nadające się do zapisu w
MBR. Próbowałem drążyc temat, ale bezskutecznie.

Remek