Re: Napęd dvd nie działa

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Tue, 12 Jun 2012 21:56:19 +0200

napisał w wiadomości news:jqo704$iak$2_at_inews.gazeta.pl...

> Lepsze jest to, co jest nowsze.

No i tu masz odpowiedź dlaczego.
Stare dobre Pioneer'y A06 czy 111 działają mi do dziś.
Nowe bajeranckie z hiper prędkościami Liteony, które jedynie windowsa
zainstalowały i parę aplikacji a potem praktycznie nie używane już 4 sztuki
wywaliłem po 3 latach. Czyszczenie nic nie daje.

aha... starsze sprzęta audio nie mają problemu z odczytem płyt nagranych
Pioneerem, ale nowym już niekoniecznie.

--
Irokez