Re: Napęd dvd nie działa

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue, 12 Jun 2012 13:14:08 +0200

> Ja mam 4 napędy kilkuletnie -- wszystkie w doskonałej formie.

Moj Buffalo / Pioneer tez.

Za to znajomy wlasnie wyzlomowal 2-letniego Nec'a,
ktorego otrzymal w ramach wymany gwarancyjnej
za poprzedniego, ktory to zepsul sie 4 dni przed
koncem 2 letniej gwarancji. Glowny technolog dobrze
je wyliczyl... ;)

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Nie chce burzyc Twojego swiatpogladu, ale poczytaj
sobie o "planned obsolence" ;) Tylko, na litosc, nie
odpowiadaj tutaj. Znajdz wlasciwa grupe.