Gdzie kupić głowicę do HP 7000 ?

Autor: ZS <abc_at_wp.pl>
Data: Tue, 12 Jun 2012 10:28:56 +0200

Mam HP 7000 i zaschła głowica (wymienna) prówbowalem już ją róznymi płynami
udrożnić ale niestety jest to utrudnione z uwagi na budowę. Normalnie
odciaganie tuszu przez dysze fajnie je odpowietrza ale tutaj jest to
niewykonalne:( nie ma jak zatrzasnąć pojemników przy wyciągniętej głowicy.
Chyba że zna ktoś jakiś sposób jak ją udrożnić? Mam płyny do wenętrza i
nawet z amoniakiem ale nie chce ruszyć.

Kupić tą głowicę też nie sposób. Jedna na allegro ale bez faktury:(