Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Leon Mazurek (inny) <mazurek.leon_at_gmial.bez-spamu.com>
Data: Mon, 11 Jun 2012 16:55:37 +0200

W dniu 2012-06-11 00:35, Padre pisze:

> Ponieważ przedpiścy udzielili już wyczerpujących odpowiedzi, pozwolę
> sobie przy zakończeniu wątku na niewinny żarcik:
>
> Dane najlepiej odzyskuje siÄ™ z backupu :)

Do Padre

Mnie tego nie musisz mówić.
Nie mój dysk, nie moje zdjęcia, ale jak ja tej kobicie nie pomogę, to
nikt inny jej tego (za free) nie zrobi.

Do Pozostałych

Na dniach mam dostać identyczny dysk od znajomego.
Zrobię kopię sektor w sektor i będę się bawił i sprawdzał Wasze sugestie.

Dzięki za wszelkie info.

Leo