ProszÄ™ o pomoc w diagnozie.

Autor: marsel <marcin_at_pl>
Data: Mon, 11 Jun 2012 11:58:07 +0200

Mam płytę Asrock H77M i procesor i3-2125, niestety płyta nie startuje.
Niestety nie mam innej płyty ani procka LGA 1155, żeby podmienić i
sprawdzić co padło.
Wiec pytanie, czy płyta powinna podawać napięcia na wentylatory w każdej
sytuacji i te powinny stratować, czy dopiero po wstępnym
sprawdzeniu/przetestowaniu procesora? Bo w moim wypadku żaden wentylator
nie staruje. Dodam, że pamięci sprawdziłem i są sprawne, a na innych
płyta też nie daje znaku życia.
Muszę coś odesłać do sprzedawcy, a dopóki nie ustalę co, to leżę.