Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Sun, 10 Jun 2012 01:57:33 +0200

W dniu 09.06.2012 23:03, Remek pisze:

> Co zależy od systemu? Struktura logiczna dysku?

Też - trudno żeby Windows XP używało Ext4 ;->

Ale głównie chodziło mi o narzędzia.

> Na oko to możesz kupić żonie biustonosz. Przestań bradzić. Talie rady
> powinny być karalne. Chcesz utrudnić autorowi odzyskanie danych?

Primo: naucz się poprawnie pisać po polsku.

Secundo: naucz się czytać - wyraźnie napisałem, żeby najpierw zrobić
lustrzaną kopię dysku i działać na kopii.

Tertio: nie rób paniki, ignorancie - manipulowanie tablicą partycji
danym nie zaszkodzi. Tablica partycji to tylko informacja, gdzie zaczyna
się i kończy dany dysk logiczny oraz w jakim jest formacie. Póki ktoś
nie zacznie sobie po takim dysku pisać (i wraca kwestia systemu: np.
Windows ma tendencję do różnego rodzaju operacji bez pytania) danym nic
się nie stanie.