Re: A mnie się marzy kurna chata....

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sat, 09 Jun 2012 16:28:50 +0200

W dniu 2012-06-09 14:57, AnonimGall pisze:

> Pierdolisz glupoty jak zwykle. PowerPC z procesorem 1GHz wysyca dopiero
> standard n o gigabicie nie wspomne bo pewnie o tym nie pomyslales ze jak
> taki zabawkowy AP ma IF eth 10/100Mbit to nie ma fizycznej mozliwosci
> zeby poszedl na wiecej 100Mbit po Eth.

Powyższe jest ze stojącego obok TL-WR1043ND na AR9132 400 MHz z OpenWRT,
robiącego poza routingiem sporo innych rzeczy, mającym właśnie
gigabitowy switch i transfer pomiędzy komputerami z gigabitowym eth
idzie bardzo ładnie. To że pecety do wysycenia gigabitowego łącza
potrzebują porządnego CPU nie znaczy, że CPU/DSP specjalizowane z
poprawnie optymalizowanym kodem muszą to robić tak samo mało efektywnie.
Patrzysz na beznadziejnie napisany pod względem wykorzystania zasobów
program do obsługi DVB-T na PC i na tej podstawie wyciągasz ogólne,
błędne wnioski.

> W dupie byles i gowno widziales.

        Hmm, pomyślałem o kimś innym podobnie, ale nieco w innym tonie.
W ten sposób nie będziemy jednak dyskutować - to jest poziom dresów spod
budki z piwem. Żegnam.

--
/MB