Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Sat, 09 Jun 2012 13:01:33 +0200

W dniu 09.06.2012 12:55, Leon Mazurek (inny) pisze:
> Jest dysk.
> Na dysku były 3 partycje - została jedna.
> Na tych, co ich nie ma, były zdjęcia.
>
> Wszystko czego próbowałem, działa na istniejącej partycji.
> Zanim zacznę eksperymenty z czymś co "jedzie po metalu", ośmielam się
> zapytać czym takie rzeczy odzyskujecie Wy?

Trochę NTG bo to zależy o systemu.

Generalnie należy najpierw zrobić identyczną kopię na innym dysku i tam
działać.

Reszta zależy od tego, w jaki sposób te inne partycje zniknęły - jeśli
po protu ich dane zostały usunięte z tablicy partycji wystarczy na oko
je odtworzyć a struktura dysków powinna pozostać nieuszkodzona.