Re: Ceny SSD

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri, 8 Jun 2012 21:03:10 +0100

"Michal" <usenet_at_invalid.pl> wrote in message
> Jeśli już to przed zakupem warto zrobić DOBRY wywiad.
> Swego czasu pisałem nawet do supportu Asusa i nic z tego. Działa tylko z
> najprostszymi płytami,

z p5q i p5q deluxe dzialalo ok, a na dzialanie na p8z68-v pro tez nie narzekam

> a o RAID na HDD mechanicznych (idealnie komponującym się z SSD na system)
> można zapomnieć - po prostu Revo drive wymaga sporo miejsca na swój bios w
> przestrzeni adresowej i nie będzie działać z co bardziej
> rozbudowanych/wydajniejszych konfiguracjach, a do tego właśnie jest
> projektowany.

tez zalezy co sie robi, ja mam kilka 2TB f4eg i szczerze mowiac nie
ma dla mnie sensu laczyc ich w raid bo ich predkosc jest zupelnie
wystarczajaca do 'magazynowania' i backupow

owszem, czasem trzeba zrobic cos bardzo wymagajacego 'transferowo'
ale tu z kolei znakomicie sprawdza mi sie 8GB ramdisk