HP nx7300 zawiasy

Autor: quasi <spam_at_spama.spamem.pogania>
Data: Fri, 08 Jun 2012 10:50:17 +0200

Witajcie,
Gdzie można kupić dobre zawiasy do tego laptopa? Oryginalne wytrzymały
około 4 lata. Kupiłem jakieś badziewie na allegro, ale po miesiącu
puściły oryginalne nity, które wymieniłem we własnym zakresie. Teraz
(około dwa miesiące od tamtej operacji) jeden z zawiasów pękł więc już
go nie uratujÄ™.

Zamienniki miały trochę inne wymiary, co skutkowało tym że przy
zamykaniu pokrywy te zasuwki nie wchodziły idealnie w rowki w okolicy
touchpada i trzeba było celować. Ponadto zawiasy z allegro były dużo
miększe (w sensie oryginalne tak jakby sprężynowały przy zamykaniu i
otwieraniu, a te są jak z gumy) od oryginalnych i nie budziły mojego
zaufania.

Znalazłem ofertę na zakup całej metalowej pokrywy (od innego laptopa,
ale pasuje) wraz z zawiasami, ale płacenie wraz z przesyłką prawie 300
zł to dla mnie trochę za dużo.

Czy można gdzieś kupić oryginalne i nowe zawiasy w przyzwoitej cenie?