Padł sony Vaio nr 38z - co naprawiać

Autor: John Smith <azrael33_at_gmail.com>
Data: Thu, 07 Jun 2012 21:06:16 +0200

Witam GrupÄ™,
ślęczałem dzisiaj nad padniętym Vaio mojej żony. Zastanawiam się, co
mogło w nim paść. Obecnie po włączeniu przyciskiem Power zaświeca się
dioda zasilania i 'inicjuje' DVD, tzn. słychać charakterystyczny dźwięk.
Potem cisza. Nie słychać wentylatora CPU, ekran pozostaje czarny, nie
wyświetla się nic na monitorze zewnętrznym. Po naciśnięciu jakiegolwiek
przycisku na klawiaturze pojawia siÄ™ bardzo szybkie 'beep'.
Moje przypuszczenia wahają się pomiędzy padniętą grafiką (GeForce 8400M)
a uszkodzeniem płyty głównej. Kości pamięci są sprawne (sprawdzane, 2+1
GB, nic nie było dodawane). Jak rozpoznać, co wysiadło? Ile kosztowałaby
naprawa? Będę wdzięczny za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Marcin