Re: WLAN PCI vs. USB

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed, 06 Jun 2012 20:20:12 +0200

On 2012-06-06 18:49, SERG wrote:
> Witam
>
> Co będzie lepszym wyborem do PCta?
> Karta WLAN pod złącze PCI czy USB.
> Planuję łączyć się z ruterem oddalonym o jakieś 5 metrów, znajdującym
> się w innym pokoju i chodzi mi o moc odbieranego sygnału.
> Podejrzewam, że PCI będzie lepsze? Mylę się czy nie?

Jak rozumiem w grę wchodzi wyłącznie Pecet pudło.

Zazwyczaj jest tak, ĹĽe PCI majÄ… lepsze antenki, szczegĂłlnie w obszarze
802.11n, co pozwala na pełną implementacje standardu.

Przy większych odległościach warto antenki wyprowadzić na zewnętrz (np.
na biurko) by cała obudowa nie działała jako ekran, no chyba, że AP jest
akurat od tyłu obudowy.