Re: RS232 ->RJ45. Czy takie coś ma prawo działać?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue, 05 Jun 2012 07:07:52 +0200

On 2012-06-04 21:58, poli wrote:
> Witajcie.
>
> Mam zagwozdkę. Szukam prostego sposobu włączenia pewnego urządzenia do
> sieci. Sprzęt ten ma tylko złącze RS232c, mogę go więc podłączyć przez
> PC-ta ale wolałbym nie stawiać dodatkowego sprzętu. Na allegro znalazłem
> takie ustrojstwo:
> http://allegro.pl/przejsciowka-rs-232c-do-rj45-i2339775429.html które to
> bardzo mi odpowiada, o ile będzie działać.
> Da radę?

Wyjasnij, co chcesz osiągnąć?

Jeżeli chcesz podłączyć coś przez RS232 i zakup konwerter USB<>RS232 (do
jest de facto kabel + wtyczki) + ew. przejsciowke na szerokie gniazdo,
jeżeli konwerter jej nie będzie posiadał

Wiele osób raportowało, iz USB<>RS232C nie emuluje w pełni standardu
RS232C, aczkolwiek nie znam tu detali, na pewno 100% jest zakupienie
karty z portami RS232, wtedy zadziała jak 20 lat temu ;)